NF Fleet panostaa vahvasti asiakaskokemukseen
Meille NF Fleetillä on tärkeää tyytyväiset asiakkaat. Tämän taustalla on luonnollisesti hyvinvoiva henkilöstö. Uskomme, että henkilöstön tyytyväisyys heijastuu suoraan asiakkaan kokemukseen asioida kanssamme ja meneillään oleva järjestelmäuudistuksemme onkin yksi mittava osoitus näiden molempien kehityksestä samanaikaisesti. Uudistuksen myötä työntekijöidemme päivittäinen työ helpottuu uusien työkalujen myötä ja jatkossa voimme tarjota asiakkaillemme entistäkin parempia, sujuvampia ja nopeampia digitaalisia palveluita. Uuden järjestelmän käyttöönoton aiheuttamat viiveet tietyissä palveluissamme ovat olleet pieni yhteinen koetinkivi viimeisen kahden kuukauden aikana, mutta kunhan näistä muutamista töyssyistä on yhdessä selvitty, jatkuu matkanteko huomattavasti sujuvammin.
Kaikissa kehitystoimenpiteissämme haluamme kuunnella asiakkaitamme. Mittaamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja nostamme tulokset saman tien työpöydälle. Otamme asiakkaidemme mielipiteet huomioon kaikessa kehitystyössämme ja viemme kehitystoimenpiteet pikimmiten käytäntöön tutkimusten pohjalta. Asiakastyytyväisyystutkimuksissa olemme saaneet paljon hyvää palautetta siitä, että asiakkaillamme on käytössään aina oma nimetty palveluvastaava, joka tuntee asiakasyrityksen autopolitiikan ja käytännöt. Tämä helpottaa asiointia puolin ja toisin.
”Se tekee meidän palveluvastaavien työstäkin helpompaa ja mielekkäämpää kun on tutut asiakkaat, joiden toiminta ja autopolitiikka on meille jo ennestään tuttua. Voimme siis yhdessä pureutua suoraan asiakkaan mieltä askarruttavaan kysymykseen ja konsultoida juuri heidän yritykselleen soveltuvissa parhaissa liikkumisen ratkaisuissa”, kertoo Palveluvastaava Elisa Jokelainen iloisesti.
Asiakkaalle nimetyn oman palveluvastaavan rooli korostuu entisestään näinä aikoina kun elämme keskellä liikkumisen voimakasta murrosta. Teknologioiden kehittyessä huimaa vauhtia muutos on jatkuvaa. Lisäksi maailman tilannetta värittävät muun muassa komponenttipula ja toimitusviiveet sekä Venäjän ja Ukrainan sodan vaikutukset kuten energiakriisi. Palveluvastaavamme kokevat tärkeänä ja motivoivana pitää itsensä ajan tasalla tässä muutoksessa. Näin voimme konsultoida asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla optimaalisten ja turvallisten leasingvaihtoehtojen valitsemisessa.
Haluamme pitää hyvää huolta asiakkaistamme ja siksi pidämme hyvää huolta myös omista työntekijöistämme. Konsernissamme mitataan myös työntekijöiden tyytyväisyyttä jatkuvasti. Käytössä on säännöllisesti täytettävä digitaalinen tyytyväisyyskysely, joka nostaa esiin erilaisia tärkeitä teemoja. Työntekijä voi halutessaan täydentää vastauksiaan lisäkommenteilla.
”Kysely on todella hyödyllinen, koska kaikki palaute otetaan huomioon ja ne käsitellään yhdessä esihenkilöiden kanssa. Osa teemoista nostetaan esiin koko porukalla ja kehitetään yhdessä parannuksia. Tämän pohjalta on toimistollemme lanseerattu muun muassa ”Varikko”-taukopaikka, josta voi hakea terveellistä välipalaa kuten hedelmiä ja välipalapatukoita. Haluamme myös huomioida työkavereita erityisen hyvin tehdystä työstä ja palkitsemme tämän pohjalta ”Kuukauden kuskin”. NF Fleet tarjoaa hyvän kannustimen myös liikuntaharrastuksiin E-passin muodossa”, summaa Elisa Jokelainen tyytyväisenä.
Jokelainen kokee työpaikkansa innostavana ja palkitsevana. Töihin on mukava tulla ja asiakkailtakin saa usein hyvää palautetta.
Haluammekin muistuttaa asiakkaitamme myös spontaanin palautteen antamisesta palvelutilanteissa, Tiimimme ottaa mielellään palautetta vastaan!
Järjestelmäuudistuksemme aiheuttaa vielä joitain väliaikaisia viiveitä palveluissamme. Lisätietoa saat omalta yhteyshenkilöltäsi tai viimeisimmästä artikkelistamme.