Reklamaatio

Jokin ei mennyt odotetusti? Kerro siitä meille.

Me NF Fleetillä haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen palveluumme.
Jos jokin ei mennyt aivan kuten piti tai et ole tyytyväinen kokemukseesi, jaa palautteesi meille alla olevalla lomakkeella.

Näin reklamaatioprosessimme toimii

  1. Me NF Fleetillä vastaanotamme reklamaatiosi, ohjaamme sen asianomaiseen tiimiin ja aloitamme asian selvittämisen.
  2. Otamme sinuun yhteyttä viimeistään 5 arkipäivän kuluessa reklamaation vastaanottamisesta.
  3. Olemme sinuun yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja.
  4. Pyrimme käsittelemään reklamaatiosi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 2 kuukauden kuluessa.

    Reklamaatiolomake

    Tervetuloa NF Fleetin asiakkaaksi. Ota yhteyttä 010 404 505