Kohti sujuvampaa asiakaspalvelua

Osana toiminnanohjausjärjestelmämme muutos- ja parannustöitä, kehitämme myös asiakaspalveluamme sujuvampaan suuntaan. 2.10. alkaen asiakaspalvelumme järjestäytyy uudella tavalla ja palvelee sinua entistäkin tehokkaammin. Yhteystietoihin tulee muutoksia, voit tarkistaa ne verkkosivuiltamme.

‘‘Syksyn aikana toteutettava asiakaspalvelun muutos sujuvoittaa asiakaspalvelukokemusta entisestään. Tavoitteenamme on ensiluokkainen asiakaspalvelu kaikissa asiointikanavissa’’, kertoo NF Fleetin toimitusjohtaja Nina Reinilehto.

Kuluvan vuoden aikana me NF Fleetillä olemme analysoineet asiakassegmenttejämme ja olemme tunnistaneet erilaisia tarpeita ja toiveita eri asiakasryhmissämme. Analyysin pohjalta voimme jatkossa tuottaa paremmin räätälöityjä palvelusisältöjä asiakkaillemme. Käytännössä tämä tarkoittaa, että asiakkaamme saavat juuri heidän tarpeisiinsa sopivia palveluja ja ratkaisuja leasingautoiluun.

Selkeytämme myös yritysasiointia, ja jatkossa asiat hoituvat mutkattomammin. Hyödynnämme digitaalisia alustojamme laajemmin ja samalla varmistamme, että henkilöstöllemme jää enemmän aikaa keskittyä tärkeimpään eli asiakkaidemme palvelemiseen. Avainasiakkaamme saavat edelleen henkilökohtaista palvelua. Tulemme viestimään asiakaskohtaisesti muutoksista lähiviikkojen aikana.

‘‘NF Fleet on ollut aina tunnettu hyvästä asiakaspalvelustaan, ja haluamme pitää tästä kiinni myös tulevaisuudessa. Tämä on kuitenkin asiakaspalvelua ihmiseltä ihmiselle‘‘, toteaa Nina Reinilehto.

Asiakaspalvelumme uudet yhteystiedot 2.10. alkaen:

NF Fleet asiakaspalvelu

Puhelin: 010 404 505

Sähköposti: asiakaspalvelu@nffleet.com

Asiakaspalvelumme on avoinna ma–pe klo 10–16.

Tervetuloa NF Fleetin asiakkaaksi. Ota yhteyttä 010 404 505